Reparations- og serviceformular

Har din maskine eller kaffekværn en defekt, eller fungerer den ikke længere korrekt? Vi er glade for at kunne tilbyde dig en mulig reparation inden for din garanti. For at registrere en reparation bedes du udfylde følgende formular fuldstændigt og så detaljeret/klart som muligt. Hvis du har brug for en garantireservedel, bedes du også udfylde nedenstående formular med alle de nødvendige oplysninger.

Send venligst ikke udstyr ind uden anmodning!

For følgende mærker bedes du kontakte den respektive producent direkte:

Nivona: Hvis din kaffemaskine er en model fra producenten Nivona, beder vi dig om at kontakte Nivona direkte med din forespørgsel:
Service Hotline: 0911 / 25266390 gratis.


Sage: Hvis din maskine er en Sage-model, bedes du kontakte Sage's serviceafdeling direkte:

Service Hotline: 0800 5053104 (DE)  eller 0800 802551 (AT)
Service-side:  https://mybreville.force.com/BrevilleCustomerCommunity/s/?language=de®ion=de&brand=sage


Baratza: Hvis din maskine er en Baratza-model, bedes du kontakte Baratzas serviceafdeling direkte:
Service-side:  https://mybreville.force.com/BrevilleCustomerCommunity/s/?language=en_US&brand=Baratza®ion=US


Du har købt maskinen af os, og derfor er vi fortsat din kontaktperson. Hvis der er problemer med reklamationsbehandlingen, bedes du også kontakte os via vores serviceformular.

For producenter, der ikke er anført ovenfor, bedes du bruge vores serviceformular nedenfor.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Detaljerede oplysninger om databeskyttelse og håndtering af personlige data kan findes i de generelle databeskyttelsesbestemmelser på dette websted.

Repair & Service form
Service request for coffee machines, portafilters, grinders & accessories
Information about the device/error description
Felter markeret med (*) er påkrævet.
Privatliv *